Garantie en klachten
Garantie
Onze producten worden zorgvuldig uitgezocht. Sommige artikelen kunnen oneffenheden hebben omdat ze handgemaakt zijn, een natuurproduct zijn of qua materiaal dit kenmerk hebben. Als dit het geval is, staat dat bij de productbeschrijving aangegeven.
We gaan met zorg om met de producten en met jouw bestelling. Deze wordt goed verpakt verzonden. Toch kan het voorkomen dat er iets beschadigd tijdens het transport. Neem dan even contact met ons op via info@studioroanoa.nl, dan zoeken we een passende oplossing.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Stuur een mail naar info@studioroanoa.nl, dan kijken we naar een passende oplossing.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.